Az összerázó kirándulás augusztus 27.-én, hétfőn kezdődött el, amikor az integető gyerekekkel megtelt busz kigurult a Kaufland parkolójából. Három órányi kellemes utazás után megérkeztünk a szálláshelyünkre, amivel nem igazán voltunk megelégedve, mivel nem olyan volt amilyennek elképzeltük, ráadásul a párhuzamos osztály, a betások, sokkal jobb szálláshelyet kaptak. De ennek ellenére a jó hangulat nem változott.

Már az érkezésünk után rengeteg program várt ránk, az osztályfőnökünkkel és a tiszteletes úrral. Mindegyik önismereti jellegű és szórakoztató volt.  A programjainkat mindig áhítattal kezdtük és áhítattal fejeztük be, ezek az alkalmak a mi szálláshelyünk tárgyalótermében zajlottak, a másik osztály társaságában, vidám ének és gitárhang kíséretében, céljuk az volt, hogy közelebb kerüljünk Istenhez. Érkezésünk napján kaptunk egy finom ebédet, majd a vacsorát a tarisznyánkból vettük elő. A vacsorához ugyanúgy mint az ebédhez, volt öt szolgálatos tanuló, aki megterített, elpakolt és elmosogatott.

A rövid és kevésbé kipihent éjszaka után egy mozgalmas, élményekkel tele nap várt ránk. A reggeli és az áhítat után folytattuk az ismerkedést, ami nagyon érdekes és hasznos volt. Nagyon sok mindent megtudtunk egymásról, így sokkal jobban tisztelhetjük és értékelhetjük egymást. Ez után a másik osztállyal megtettünk egy kis sétát, gyűjtöttünk száraz faágakat, melyeket a mi szálláshelyünk udvarára vonszoltunk. Ez után sor került a tábortűz meggyújtására, majd következett a sok-sok játék. Aznap lehetőségünk volt jobban megismerkedni a párhuzamos osztály diákjaival.

És el is érkezett a szerda, kirándulásunk utolsó napja, mikor mindenki sajnálattal pakolt össze a hazautazásra. Na de erről a napról sem maradt ki a játék, ami nagyon vicces és mozgalmas volt.

Ez az összerázó mindenki számára szép emlék marad.